sobota, 10 grudnia 2011

Notka po powrocie i stosik

Opuściłam tego bloga. Przyznaje się bez bicia do winy.  No bardzie skoncentrowałam się na czytaniu pisaniu recenzji i nauce. Czasu mi nie przybyło, ale mimo wszystko chcę reaktywować tego bloga i regularnie wstawiać notki. 
Dzisiaj malutki stosik, a już w najbliższym czasie post o mandze i anime. Taki ogólny, a potem co jakiś czas wstawiać będę recenzję jakiegoś tytułu. Oprócz tematów iście japońskich. Planuje też zacząć publikować przepisy. Nie jestem jakąś wyśmienitą kucharką, ale to i owo umiem i chce się z wami tym podzielić. Oczywiście nadal będą pojawiały się wydarzenia z mojego jakże nudnego życia :D
A wiec tyle drogą wstępu. Czas na stosik. Mały bo mały, ale to tylko część książek, które od czerwca do mnie trafiły. 




Od góry:
"Czemu kot jest gałgan i zeżarł kanarka czyli 101 pytań o koty" Dorota Kozińska - od siostry, która chwilowo kota miała ale się go pozbyła (nic mu się nie stało dla wyjaśnienia, po prostu zmienił dom) i podręcznik przypadł mi
"Walkirie" Paulo Coelho - od Sztukater.pl (recenzja)
"Wieloryb nie może latać. O sztuce stawania się sobą" Max Lucado - jw. 
"Człowiek, który wkradł się do Auschwitz" Denis Avey i Rob Broomby  - jw. (recenzja)
"Pomyśl o lilii" Elizabeth Buchan - od pani z biblioteki szkolnej, która wypożyczyła w jakiejś innej bibliotece, ale ja jej zabrałam :D (recenzja)
"Otchłań. W potrzasku" Alexander Gordon Smith - z biblioteki szkolnej (recenzja w poniedziałek, góra wtorek)
"Igrzyska śmierci" Susanne Collins - jw.
"Świat z papieru i stali" Praca zbiorowa - zakup własny


A w tle można dostrzec moją kolejkę książkową. Ty tylko część, którą poprzedza kupka w innym miejscu, tych pozycji do przeczytania na "teraz". A wyżej stoją trzy stosy moich własnych książek, które czekają na swoje miejsce w kolejce.
Ty tyle na dzisiaj i jeszcze pozdrowienia od Nico, który nie pozwala mi już pisać. Twierdzi, że moja ręka jest powołana do głaskania i nie może marnować swoich talentów.

Z piórkiem wygrzebanym nie wiadomo skąd.

3 komentarze:

  1. "101 pytań o kota" mnie intryguje. Czekam na recenzję, albo chociaż kilka słów o tym, czy warto po to sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem niezwykle ciekawa książki ' Człowiek, który wkradł się...' jak przeczytasz koniecznie dodaj recenzję. Ostatnio mam obsesję na punkcie tych wszystkich wojennych książek, powojennych itp.
    Igrzyska osobiście polecam bardzo mocno, moja zdecydowanie ulubiona seria. *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kadzia - ależ ja jestem ostatnio strasznie roztrzepana. ominęłam tą książkę. Recenzje do niej napisałam już dawno, dawno. Post już poprawiony i link tam jest.
    Co do Igrzysk to jeszcze tylko została mi do przeczytania "Granica" i się za nie zabieram :D

    OdpowiedzUsuń