niedziela, 1 stycznia 2012

Podsumowanie noworoczne


Witam wszystkich w Nowym Roku 2012!
Wzorem innych blogerów postanowiłam zrobić malutkie podsumowanie. Nie jestem niestety zadowolona z mojego poprzedniego roku. Zrealizowałam tylko niewielką część z moich postanowień. Przeczytałam zatrważająco mało książek. Zdecydowanie przebimbałam, jak to mówi moja mama, ostatnie dwanaście miesięcy. 

Przeczytałam mnóstwo książek, z czego większość to mangi i Harlequiny, a naprawdę wartościowych pozycji (nie mówię, ze mangi nimi nie są, ale wiecie o co chodzi) nazbierało by się nie całe 50.
Od 29 kwietnia napisałam 28 recenzji z czego cztery zostały docenione przez portal nakanapie.pl,
"Nienasyceni" oraz "Igrzyska Śmierci" zdobywając pierwszą nagrodę na Recenzje tygodnia, "Sen" drugą, a "Drugie spojrzenie" piątą. 
W kolejce do czytania stoi 56 książek plus 1, którą teraz czytam.

2011 to rok w którym  zakupiłam swoje pierwsze mangi. Do tej pory uzbierało mi się już 10 tomów "Vampire Knight", cała seria "Seimadena", 8 tomów "Yami no matsuei", 10 "Marsów", 4 "High School of the Dead", 3 tomy "Paradise Kiss", 2 "Kuroshitsuji" oraz pierwszy tom "Special A". Wszystko jak widać Waneko, bo bardzo lubię to wydawnictwo, ale znajdzie się też kilka pozycji JPF np "Vampire Princess Miyu", dwa pierwsze "Hellsingi" oraz 6 "X" Mam nadzieje, ze z biegiem czasu będzie ich coraz więcej, bo ta pasja zawładnęła mną całkowicie. 

Postanowień noworocznych w tym roku mega dużo. Ważniejsze i czytelnicze to:
  • przeczytanie tych 56 książek i w tym czasie nie dokupienie żadnej nowej (nie tyczy się to książek od portali i mang :D)
  • większe zainteresowanie moimi blogami
  • uzupełnienie wszystkich serii, których poszczególne tomy stoją na półkach
  • największe kłamstwo ucznia, więcej czasu poświęcić na naukę (bo czasu do matury zostało strasznie mało)
  • zrecenzować książki przeczytane przed powstaniem bloga Magia Stron
  • od lipca reaktywować naukę japońskiego
  • wywalić stary regał i zakupić ogromną półkę na książki
 I oczywiście te standardowe jak: schudnąć, nie kląć, nie kłócić się z mamą :D

I jeszcze dodatkowo pierwszy w tym roku stosik :D


Od góry:
Kuroshiotsuji t.2 - zakup własny
Special A t.1 -jw.
High School of the Dead t.4 - jw.
Mars 10,8,7 (9 u koleżanki) - jw.
Seimaden 9, 10 (strasznie ciężko było je zdobyć, a kupiłam je za śmiesznie niską cenę) - jw.
"Bahama Yellow" Magda Magaczewska - od portalu Sztukater
"Na fali" Maria Rodziewiczówna - jw.
"Kuchnia japońska" Adam Wieczorek - zakup własny
"21 pytań na temat SEKSU" Linda Dillow, Lorraine Pintus - prezent urodzinowy, który gdzieś się zawieruszył i dlatego teraz pokazuję
"Axis mundi" Wiktor Trojan - od portalu Sztukater
"Opus" t.1 Andreas Goessling - jw.

To tyle. W tym Nowym 2012 Roku chciałabym wam wszystkich życzyć wszystkiego co najlepsze, deszczu książek i morza weny twórczej.
Dziękuje też wszystkim którzy mnie odwiedzają, a także portalom i wydawnictwu z którym współpracuje za powierzone zaufanie .

1 komentarz: