piątek, 11 maja 2012

Dzień drugi i trzeci czylu Matematyka i J. Angielski. WTK

Kolejny odcinek z serii narzekań polskiej maturzystki.

A więc po pierwsze matematyka. Podchodziłam do niej pełna optymizmu, bo w końcu nie jest to takie trudne, prawda? Ale ja mam talent to psucie (mój brat mówi na mnie "marnisz" :D), tak więc popsułam i moje odpowiedzi, a co za tym idzie i wyniki. Porobiłam takie głupie błędy, że tylko się pociąć. Jak wół pisało w jednym zadaniu iloczyn, i jeszcze mówiłam sobie "tylko nie sumuj, masz pomnożyć" i o oczywiście co? Wyszukałam sum podzielnych przez 6 a nie iloczynów :D. W zadaniu gdzie trzeba było obliczyć objętość ostrosłupa który był częścią graniastosłupa tez obliczyła objętość tego właśnie ostrosłupa i jeszcze jak ostatnia idiotka zastanawiałam się po co oni dali te przekątne ścian bocznych skoro do niczego to nie jest potrzebne :). Wyłam w domu chyba z pół dnia. Ale pocieszam się myślą, ze przecież zdam (zadania zatknięte zrobiłam w większości dobrze, chyba tylko w dwóch coś mi nie poszło, a i z otwartych jedno lub dwa zrobiłam dobrze :D).

Do angielskiego szczerze mówiąc podchodziłam bez żadnego stresu. W słuchaniu to chyba w większości strzelałam. W czytaniu zresztą też, tylko jedno zadanie było takie co jestem pewna, ze zrobiłam je całe dobrze. Nie wiem jak formy pisemne, ale wierze, że będzie dobrze :D.






A teraz jeszcze Warszawy. teraz wyruszam z Agnieszką do Izabelli pod Warszawą. Jutro jeden dzień na targach, nocka u siostry w Skierniewicach i drugi dzień targów. Och nie mogę się doczekać. Portfel zaopatrzony, aż się boję jak jego zawartość będzie wyglądała w drodze powrotnej. Czy mi starczy pieniędzy na ten powrót? Och nowe książki, nowe książki, przybywam! Biorę ze sobą aparat, więc po powrocie jakaś mała fotorelacja będzie :D.

4 komentarze:

  1. Ja chcę mieszkać w Warszawie! A co do matury to strasznie ci współczuję ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Matmy to ja jestem najbardziej pewna. Co do angielskiego - załamka. :/

    OdpowiedzUsuń
  3. ha, coś czuję, że się na tych targach spotkamy :P Będę z Sihh ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Informuję, że zostałaś oTAGowana przez die-bonbon.blogspot.com. Zapraszam do wzięcia udziału w zabawie!

    PS Blogi do otagowania wybierałam losowo jednak wystarczyło mi, że przeczytałam notatkę o tobie i od razu postanowiłam wpadać tu częściej^^

    Pozdrawiam- Twoja bratnia dusza!

    OdpowiedzUsuń