piątek, 4 kwietnia 2014

Pan tu nie stał!

Dzisiaj o moim niedawnym zakupie w sklepie internetowym Pan tu nie stał. Ich asortyment bardzo mi się podoba. I chętnie kupiłabym od nich niemal wszystko. Mają naprawdę na siebie genialny pomysł. Ich ubrania i akcesoria są naprawdę nietypowe i z humorem. A ja ubóstwiam oryginalne, niespotykane gadżety. Po wielu miesiącach czajenia się w końcu zdecydowałam się na torbę płócienną. Chciałam z napisem "Dziadostwo", ale akurat była wyprzedana. Wzięłam tą:

www.pantuniestal.com
I dwa dni później miałam już przesyłkę u siebie. Nie skomentuję faktu w którym listonosz na siłę wepchną ją do skrzynki, której przez to nie mogłam otworzyć. Zapakowane bardzo starannie i oczywiście w firmową kopertę :D.



A dalej firmowy kartonik: 


A jeszcze dalej wspaniała pocztówka i super torba. Jest ona (ta torba oczywiście) wykonana ze 100%, świetnej jakości bawełny. Duża, pojemna, idealna na zakupy. Ale ja nosze ją codziennie. Zupełnie nie przypomina tych płóciennych toreb np z Tigera. Ma wszytą metkę, która najbardziej mnie rozwaliła, "Dla zdrowych i chorych". Jedyny minus, z którym jednak się liczyłam, to fakt, że się szybko brudzi. Ładnie się jednak pierze w automatycznej pralce. A cena 30 nie jest moim zdaniem zbyt wysoka, jeśli wziąć po uwagę jakość i dokładność wykonania. 

Aktualnie czaję się koło przypinki "Dziadostwo" i pościeli "Wieś". Z czego raczej wybiorę to pierwsze, bo nie wiem czy ta pościel jednak jest mi tak bardzo potrzebna, a swoje kosztuje.

A wam wpadło coś w oko?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz